۱۳۸۴ اسفند ۲۷, شنبه

عجالتاً يك خبر خوب
خوب اين هم يك خبر خوب؛ گنجي آزاد شده يعني فرستاده‌اندش مرخصي و دهم هم قرار است آزاد شود. ظاهراً بعضي وقت‌ها خبرهاي خوبي هم مي‌شود شنيد. اميدوارم خل و چل‌هاي دو طرف دوباره وسط نيفتند و كار دست گنجي و خانواده‌اش ندهند.
ديگر اين‌كه اين برادر جواد روح خواسته كه به متن كامل بيانيه مشاركت درباره پرونده هسته‌اي در وبلاگش لينك بدهيم؛ اين هم لينك بيانيه.

۵ نظر:

محمد جواد روح گفت...

ممنون.

آ / ف گفت...

سلام آقای معظمی. شما مطمئن هستید که این ایمیل تان را درست نوشته اید. فکر کنم به جای گوگل باید جی میل بنویسید. البته مطمئن هم نیستم. ولی چون ایمیلی که فرستاده بودم سریع برگشت خورد این حرف را زدم. غرض از مزاحمت: روزنامه زمان ترکیه یک مقاله مستقیمی را از آقای سید حسین نصر گرفته است در باب اسلام و تصوف و غرب. خواستم قبل از ترجمه با شما صحبتی کرده باشم. بعد هم اینکه دوست دارم در حوزه اسلامی برخی ترجمه ها برای تان بفرستم. همکاری با بخش شما اشکالی ندارد؟

محسن داودي گفت...

سلام . با خواندن مطالب چند پست قبل شما بغض چندين ساله ي من كه تنها بلد بودم سركوبش كنم فرو ريخت . دوست محترم من به اعتقاد شما (كه مقاله هاي شما را مرتب در شرق مي خوانم و به هر صورت از خيليهايي كه در روزنامه ها مي نويسند و خود نميدانند چه ميكنند قبولتان دارم ) چقدر ممكن است اين اتفاقات را ديد و سكوت كرد و هيچ نگفت و حتي اگر بگويي كو گوش شنوايي ؟ موفق باشي

Sharif Students گفت...

سلام
لینک وبلاگ شما به لیست ما اضافه شد. ممنون می شویم لینک ما را در وبلاگتان قرار دهید.
پایدار باشی.

Kamangir گفت...

سلام علی آقا. مدتی است نمی نویسی. اتفاقی افتاده؟